martes, 16 de noviembre de 2010

LA CONSTRUCCIÓ D'UN CREDO PROPI

Estic recopilant frases que m'ajuden a construir un credo propi. En la llista hi ha ja moltes, però per damunt de totes destaquen aquestes dues:

‎"Els llibres no supleixen la vida, però la vida tampoc no supleix  els llibres" Joan Fuster, Indagacions i propostes

"(...) busca direccions, creix a cada pas un poc, desitja, corre, creua l'horitzó... Sobren veus que tanquen, sobren mals i pors no perdes temps o fugirà el teu foc. Si dibuixes tu la sort i cada estrela del teu cel, et promet que trobaràs paraules per al viatge. No pares mai, aferra't al que vols. No pares, cada dia vola on siga" Pinka, No pares

"Siente el pensamiento, piensa el sentimiento" Miguel de Unamuno


El meu credo, tanmateix, sempre estarà en construcció i li agradaria nodrir-se de les aportacions del viatgers que caminen per aquestes terres virtuals.



4 comentarios:

  1. Siente el pensamiento, piensa el sentimiento. Miguel de Unamuno. Que passes molt bona setmana, un besot!

    ResponderEliminar
  2. Maria m'encanta tot el que escrius. Eres magnífica!!! És una delícia llegir tot el que escrius. Segueix així per favor! AH, per cert, llegeix en el meu blog si vols, l'entrada que tinc sobre els eneverinaments d'animals. Una abraçada!

    ResponderEliminar
  3. Ei, gràcies, Carles. És una reflexió, molt bona, sí,és cert que cal establir sempre una concordança entre el que es pensa i el que se sent i a l'inrevés entre el que se sent i es pensa. Ara mateix l'afegisc al meu credo! Gràcies i bona setmana per a tu també!

    ResponderEliminar
  4. Gràcies, wapa, jo ho intente, de vegades ixen textos-bunyols, però que hi farem je je. M'alegre molt que em seguisques bonica, jo també seguisc el teu bloc que està molt xulo, ara de seguida em mire el post que m'has recomanat! Una abraçada

    ResponderEliminar